מעבר משרדים


לעבור כתובת זו אף פעם לא משימה קלה, לא בגלל ההכנות הרבות ולא בגלל המעבר עצמו ובטח לא בגלל ההתאקלמות למקום חדש, למרות שהוא יכול להיות טוב יותר בהרבה מהמקום הקודם. זה רלוונטי גם למגזר הפרטי שעובר דירות אך גם למעבר משרדים שיכול להיות מורכב יותר. איך הדבר מתבצע בפועל וכיצד עוברים בצורה בטוחה?

לעבור משרד בשלום ובבטחה

מעבר משרדים לא מתבצע פעמים רבות בחייו של משרד אך אפילו פעם אחת יכולה להיות מייגעת ומתישה. לא פשוט להעביר כל כך הרבה ציוד כאשר שלא כמו במעבר דירה, אי אפשר באמת לקחת כמה ימי חופש מהעבודה ולעבור בראש שקט. המשרד חייב לפעול כל הזמן וגם כאשר עוצרים את העבודה יש לבצע זאת לפרק זמן הכי קצר שניתן כדי שתפוקת העבודה לא תיפגע ושהמשרד ימשיך להעניק שירות ללקוחות. כדי לעבור שמרד בצורה נכונה יש לחלק את המעבר לשלבים מסודרים.

כל השלבים בדרך למעבר משרד

·         השלב הראשון הוא לקבוע את תאריך המעבר ולעדכן את העובדים. מעבר משרדים בדרך כלל יתבצע ביום חמישי בשעות אחרי הצהריים כך שלכל הפחות יתבזבז רק חצי יום עבודה ולא יום עבודה שלם. לאחר מכן ביום שישי המשרד לא יפעל כדי שיוכלו לסדר את כל החפצים במקום החדש בצורה נוחה יותר, גם אם זהו יום עבודה רגיל עבור העובדים.
·         כדאי לארוז מוקדם כל מה שניתן. מומלץ להתחיל לארוז כמה ימים לפני המעבר ואפילו בשבועות שלפני המעבר ולא לקנות חפצים חדשים למשרד אלא אם הם נחוצים ביותר, וזאת כדי לא להכביד על המעבר עם עוד פריטים. מומלץ לרכוש ארגזי קרטון שיעזור למעבר מבעוד מועד כדי שהאריזה תתבצע בשלבים באופן בדרגתי.
קרטון למעבר משרד

ארגזי קרטון בשפע

יש לספק מספיק ארגזי קרטון כדי שלכל עובד יהיה את הארגז שלו לחפציו האישיים, כאשר לרוב קרטון קטן עד בינוני יספיק. לציוד הגדול יותר, כמו מחשבים, צגים ומדפסות, יש צורך בקרטונים גדולים יותר. בנוסף לכל ארגזי הקרטון שנדרשים למעבר, חשוב שיהיו חומרי אריזה שימנעו שבירה או שריטה של פריטים, כמו למשל קלקר, נייר בועות אוויר ובדים שונים. מומלץ גם להיעזר בשירותי אריזה מקצועיים שיהפכו את המשימה לפשוטה יותר.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קרטון דו גלי

ייצור אריזות קרטון בהתאמה אישית

קרטונים לאריזה בתל אביב