קרטונים לאריזה בתל אביב


אם אתם צריכים להעביר את החפצים של הדירה שלכם למטרה מסוימת, אתם חייבים שיהיו לכם אריזות קרטון מתאימות. אריזות הקרטון חייבות להיות באיכות המתאימה, בגודל המתאים וכמובן בכמות המתאימה כדי שהאריזה תהיה מוצלחת והמעבר יעבור בשלום. מאיפה אפשר להשיג את הקרטונים הללו? כמה הם צריכים לעלות? הנה כל הפרטים לגבי הקרטונים הבאים שלכם.

אלו סוגי קרטונים קיימים?
קרטון לאריזה

אנו משתמשים באריזות קרטון כל כך הרבה כך שקשה מאוד לחשוב היכן הקרטון אינו שימושי. הם אלו שמכילים את החלב ואת השוקו שאנו שותים, הם אלו שמאגדים את הירקות והפריות שאנו קונים בסופר כשהם מגיעים לרשת השיווק והם אלו שעוטפים את המחשב החדש שקנינו לא מזמן. יש כל כך הרבה סוגי קרטונים שקשה למנות את כולם אך אפשר למנות את הנפוצים ביותר שהם הקרטונים הקשיחים והקרטונים הגליים. למעשה הקרטון הגלי נקרא כך בגלל המבנה הגלי שלו שנותן לו את הקשיחות שלו, קשיחות למחצה אם תרצו, בעוד אחד קשיח יכול להכיל משקלים רבים יותר.

אלו קרטונים משמשים לאריזה

אם אתם רוצים לארוז את החפצים בביתכם מכל סיבה שהיא, כאשר בהמשך נרחיב על סיבות אפשריות לאריזה, אתם חייבים שיהיו לכם מספיק קרטונים. כדי לארוז מוצרים מסוימים בצורה בטוחה ונוחה עליכם להתאים את סוג קרטון לסוג המוצר ולגודל שלו. כך למשל אם אתם רוצים לארוז את מסך המחשב שלכם או את הספרים שלכם, מדובר בשני אריזות שונות לחלוטין. אם אתם רוצים לארוז חפצים בגודל מיוחד, כמו למשל חפצים קטנים מאוד או פוסטרים, יש קרטונים שיתאימו בדיוק למה שאתם צריכים כאשר יש גם קרטונים בצורת גליל או גמישים מאוד להתאמה.

מאיפה נשיג את הקרטונים?

כדי להשיג את ארגזי הקרטון שנחוצים לכם אתם יכולים לפנות לחברת הובלות והיא תספק לכם מחיר אטרקטיבי, כאשר המחיר יהיה מעט גבוה יותר מהמחיר שמפעל קרטונים יספק לכם ויעמוד על בין 2 ועד 7 שקלים לקרטון, תלוי באיכותו ובגודלו. בכל מקרה מפעל קרטונים יספק לכם קרטונים רק בהזמנות גדולות יותר.

מתי נצטרך אריזות קרטון לאריזה?



·         המקרה הברור ביותר בו נצטרך קרטוני לאריזה יהיה כמובן מעבר דירה. אם אתם רוצים לעבור דירה אתם חייבים לארוז היטב את כל הציוד שלכם כאשר פנייה לחברת הובלות ומעבר בעזרתה יפתרו לכם את הבעיות. אם אתם מחליטים על מעבר עצמאי בעיקר משיקולים כלכליים, אל תשכחו להשקיע בבחירת הקרטונים המתאימים ביותר. אם לא יהיו לכם קרטונים מתאימים או שלא יהיו לכם מספר קרטונים מספק, ההובלה תיתקע מאוד.
·         לא רק מעבר דירה מצריך קרטונים אלא גם סאבלט שאתם בוודאי תרצו לעשות לדירה שלכם בתקופת הקיץ, בעיקר אם אתם סטודנטים ובעיקר אם אתם גרים במרכז הארץ. הסאבלט יכול לעזור לכם להכניס עוד כמה אלפי שקלים לחשבון כאשר במקום לשלם שכר דירה תוכלו לגור עם ההורים לחודש או חודשיים. גם אם אתם טסים לחו"ל לתקופה של כמה שבועות ואפילו לשבוע בודד, אריזות קרטון יוכלו לעזור לכם להשכיר את הדירה לטווח הקצר וכך תוכלו לאחסן את כל הציוד האישי שלכם בלי לפנות אותו אפילו מהדירה עצמה.  
·         בין אם אתם גרים בתל אביב, ברמת גן, בעיר אחרת באזור מרכז הארץ או בכל אזור אחר, גם בעת מעבר משרד תצטרכו לדאוג לאריזה לכל הציוד שלכם כאשר גם כאן אריזות הקרטון יעזרו לכם לאריזה נכונה ובטוחה. חשוב לזכור שאריזת ציוד משרדי היא לא משימה קלה והיא יכולה לארוך זמן, כי מדובר לרוב על ציוד רגיש מאוד שמצריך יחס רגיש יותר וכמובן ציוד קטן יותר שיכול להיאבד כמו ציוד משרדי דוגמת עטים וכולה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קרטון דו גלי

ייצור אריזות קרטון בהתאמה אישית