מידות מומלצות לקרטונים למעבר דירה


בין אם תעברו דירה לבדכם ובין אם תבחרו בשירותי חברת הובלות מקצועית, אתם הולכים לראות הרבה קרטונים. ללא קרטונים למעבר דירה המעבר לא היה יכול להתבצע כלל, אך הוא לא יתבצע בצורה מושלמת אם תבחרו את הקרטונים בלי שיקול דעת מראש והתחשבות בכל הפרמטרים.

באלו פרמטרים צריך להתחשב בבחירת קרטונים למעבר דירה?

תקופת מעבר דירה היא אינה תקופה פשוטה לאף אחד מבני המשפחה, אך חשוב מאוד ליישם את כל המשימות בהצלחה כדי שלא יהיה הרבה יותר קשה בהמשך כשרהיטים או פריטים יישברו. זה יכול לקרות גם לחברת ההובלות הכי טובה או לאדם הכי זהיר כאשר סביר להניח שבמהלך ההובלה הארגזים שלכם ייחבטו מתישהו. ארגז קרטון טוב ישמור על הציוד גם כאשר ייחבט או ייפול, כמובן עד גבול מסוים, ולכן יש צורך לבחור ארגז קרטון חזק, מותאם לסוג הציוד וכמובן בגודל המתאים. יש קרטונים חד גליים ויד רב גליים, יש חומרי אריזה שונים שישתלבו היטב אך מה לגבי הגודל?

אלו מידות קרטונים למעבר דירה מומלץ לקנות?
קרטונים למעבר דירה
קרטונים למעבר דירה

·         קרטונים למעבר דירה חייבים להתאים לסוג הפריטים שיש לכם ולכן ההמלצה לגבי הגודל יכולה להשתנות מבית לבית. עם זאת, חשוב שיהיו לכם ארגזים גדולים כדי שתוכלו להכניס בהם מוצרים גדולים, כמו שמיכות פוך. זה אחד החוקים באריזת הדירה, פריט גדול לארז גדול ולהפך.
·         המידות המתאימות לארגזים גדולים יהיו 60 על 80 סנטימטרים אך יש מידות גדולות יותר של 80 על 80 או 80 על 90. כמו כן יש ארגזי קרטון קטנים בגודל של 50 על 50 והם יהיו מעולים לשאר הציוד הקטן והבגדים.

האם אפשר לבקש קרטונים בהתאמה אישית?

יש מגוון רחב של קרטונים ולמעשה אפשר לבקש גם קרטונים בהתאמה אישית. עם זאת אתם חייבים לזכור שקניית קרטונים בהתאמה אישית זה לא תמיד רעיון טוב כיוון שאתם ככל הנראה תצטרכו עד 40 קרטונים ולא מדובר בהזמנה גדולה, כאשר גם 40 קרטונים יתאימו בעיקר לווילה גדולה או לדירה בת 5-6 חדרים עם פריטים רבים. לכן, כדאי לקנות קרטונים מחברת הובלות או מחברות משלוחים ובכל מקרה יהיו להם את רוב המידות כך שלא תהיה לכם בעיה.


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קרטון דו גלי

ייצור אריזות קרטון בהתאמה אישית

קרטונים לאריזה בתל אביב