חשיבות של ייצור אריזות קרטון במקום נגיש


נגישות היא תנאי לניצול היתרונות של תהליכי ייצור אריזות קרטון. מבחינת לקוחות בסקטור הפרטי או הציבורי, המקום שבו מייצרים את האריזות חשוב לא פחות מאשר השאלה מה איכות הקרטון או כמה הוא עולה. הסיבה לכך נובעת ממספר סיבות וכדאי להכיר אותן:

משך הזמן שעובר מרגע הזמנת הקרטון ועד קבלתו


המיקום הגיאוגרפי של מפעלים לייצור קרטון יקבע כמה זמן יעבור מהרגע שבו מסיימים לייצר אותו ועד שהוא מגיע לבית הלקוח או העסק. בפועל, משך הזמן שעובר מרגע הזמנת הקרטון ועד קבלתו הוא בעל משמעות אדירה לכל הצדדים המעורבים. השאיפה היא כמובן לקצר את משך הזמן הזה ולכן חשוב למצוא מקום קרוב שבו מייצרים קרטונים טובים

אמצעים להובלת הקרטון 


מקום נגיש מאפשר להוביל את הקרטון עם רכבים פרטיים, רכבים מסחריים, תחבורה ציבורית או אפילו טיסות. נכון להיום יש מערך שילוח של קרטונים לכל רחבי הארץ אך בכל מושב יש רמת נגישות מעט שונה. כאשר בוחרים מקום שבו רוצים לייצר את הקרטון, מומלץ לוודא שיש לו את המשאבים הנדרשים על מנת להוביל הלאה את התוצאה הסופית של תהליך הייצור.


עלות הקרטון


מיקום גיאוגרפי של מפעל לייצור קרטונים יקבע כמה יעלה המוצר הסופי ללקוח. מלבד שיקולים בסיסיים של ארנונה ושכירות, מפעלים במקומות נגישים מרוויחים תחרות על עובדים ולכן עלויות ייצור נמוכות. מבחינת הלקוח שמתעניין בסוגים שונים של קרטונים, אלו בדיוק הדברים הקטנים שיוצרים הבדל גדול.

היתרונות של ייצור אריזות קרטון במרכז


התהליך שבו ניתן לתאם ייצור אריזות קרטון במרכז מוכיח את עצמו בגלל שורה ארוכה של יתרונות. בהמשך לאמור לעיל, אפשר לראות כיצד מפעלי ייצור שנמצאים באזור המרכז מקצרים את משך הזמן שעובר מרגע הזמנת הקרטון ועד שהלקוח מקבל אותו. בתוך כך, למפעלים במרכז יש יותר אמצעים להוביל את הקרטון לכל רחבי הארץ וזה גם מעודד הורדת מחירים והוזלת עלויות.

איך בוחרים את המפעל המתאים באזור המרכז?


כמובן שהתמקדות רק במפעל שמציע שירותי אריזות קרטון במרכז הארץ לא מספיקה על מנת לוודא שמדובר באנשי המקצוע המתאימים. אם רוצים לבחור מפעל לייצור קרטונים איכותיים ברמה גבוהה, צריך לבדוק את הניסיון ואת הכלים שבהם משתמשים ולא רק את המיקום הגיאוגרפי. בשביל זה ייתכן והלקוחות יצטרכו להגיע לסיור במפעל או לכל הפחות להתייעץ עם הנציגים שלו.

תיאום פגישה עם נציגי מפעל לייצור קרטונים


כל מי שרוצה להזמין קרטונים ישירות מהמפעל צריך לתאם פגישה עם הנציגים שלו. בעזרת פגישה עם נציגים של מפעל אריזות קרטון במרכז לדוגמא ניתן לברר על עלויות, זמני אספקה וניסיון עם פרויקטים קודמים. כמו כן, פגישת היכרות מעניקה הזדמנות מעולה להשוות בין סוגים שונים של קרטונים ולמצוא את הפתרון המתאים.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קרטון דו גלי

ייצור אריזות קרטון בהתאמה אישית

קרטון שטנץ