אריזות קרטון


השימוש באריזות קרטון מוכיח את עצמו בענפי הקמעונאות, האריזה והאחסון והוא יכול לסייע לאנשים פרטיים במהלך הובלות. במאמר הבא נסביר איפה מוצאים אריזות מן הסוג הזה ומה אפשר לעשות איתן
אריזה היא דרך טובה להגן על ציוד ותכולה מפני בלאי ושחיקה. עם זאת, את האריזה אפשר לבצע בדרכים שונות. בין היתר, ההבדל העיקרי הוא בין אריזה עם ניילונים, שקיות, פלסטיק, קופסאות עץ, קופסאות מתכת וכן הלאה. אבל בכל מקרה, אין ספק שאחד מפתרונות האריזה הנפוצים והיעילים ביותר הוא הקרטון.
אריזות קרטון מוכיחות את עצמן בטווח הקצר וארוך. בטווח הקצר, אלו אריזות זמינות וזולות שנוחות מאוד לשימוש בגלל משקל נמוך. בטווח הארוך, אריזות מן הסוג הזה יכולות לשמש גם ענפי קמעונאות ולוגיסטיקה וגם מתחמי אחסון ואריזות. חוץ מזה, אריזות קרטון משמשות גם אנשים פרטיים וגם חברות וארגונים.

איך בוחרים אריזות קרטון?

ההבדל בין סוגים שונים של אריזות קרטון בא לידי ביטוי בעיקר בענף ההובלות. בעוד אנשים פרטיים משתמשים באריזות מן הסוג הזה כדי להתכונן לקראת הובלה או מעבר דירה, אצל יצואנים, יבואנים וחברות גדולות מדובר על הפתרון היחיד להגנה על המלאי ולשינוע אפקטיבי שלו ממקום למקום בלי לספוג את נזקי ופגעי מזג האוויר.
השאלה היא כיצד בוחרים אריזות קרטון באופן שיעלה בקנה אחד עם הצרכים של הלקוחות. כאן יש למעשה כמה שיקולים שאותם כדאי לקחת בחשבון:
א. גודל האריזה – האיכות של הקרטון נמדדת בין היתר בגודל של האריזה. לכן, בשלב הראשון משווים בין אריזות קרטון לפי מפרט שכולל התייחסות לנתונים על רוחב, גובה ועומק.
ב. סוג הקרטון – לא רבים יודעים שיש סוגים שונים של אריזות קרטון. מלבד האופן שבו משתמשים בהם, ההבדל הוא בין קרטון עבה וקרטון דק ובין נייר רגיל לבין נייר ממוחזר.
ג. עלות האריזה – אין טעם לרכוש אריזות קרטון שיגרמו לחריגה מתוך מסגרת התקציב. במקום זה, מה שעושים זה לבדוק את עלות האריזה ולאחר מכן להכפיל את מספר הקרטונים בהיקף התכולה והציוד. אם רוצים, אפשר גם להתייעץ עם אנשי מקצוע לגבי המחיר של רכישת או השכרת אריזות קרטון.
אריזות קרטון - קרטונים

איפה משיגים אריזות קרטון?

בשביל להשתמש בקרטונים בצורה נכונה צריך גם לדעת איפה למצוא אותם. אפשרות אחת היא לאסוף קרטונים ישנים, להעביר אותם מאחד לשני בתוך המשפחה או לרכוש אותם בחנויות "עשה זאת בעצמך" המפוזרות ברחבי הארץ. מנגד, האפשרות השנייה היא להשתמש בקרטונים של חברות אריזה, שינוע ולוגיסטיקה.
במילים אחרות, גם אנשים פרטיים וגם בעלי עסקים יכולים כיום ליהנות מהיתרונות של אריזות קרטון. בשלב הראשון, מה שכדאי לעשות זה להגדיר את אופי והיקף השימוש בקרטונים. בשלב השני, בודקים מה העלות שלהם ותוך כמה זמן אפשר להשיג ולקבל אותם.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קרטון דו גלי

ייצור אריזות קרטון בהתאמה אישית

קרטונים לאריזה בתל אביב