קרטונים לאריזה


בחירה נכונה של קרטונים יכולה להקל בצורה משמעותית על תהליך האריזה וההובלה. במאמר הבא נסביר איך מוצאים את הקרטונים הטובים ביותר, מה ההבדלים בין סוגי קרטונים וכמובן גם כיצד כדאי להשתמש בהם
קרטונים משמשים למגוון רחב של פתרונות לוגיסטיים. בעזרת קרטונים אפשר לארוז מוצרים, להבליט אותם על מדפי הקניות וגם לסייע בשרשרת האספקה הלוגיסטית של רשתות וחברות בכל התחומים ומכל רחבי העולם. יתרה על כך, הקרטונים השונים ניתנים למיחזור ולכן השימוש בהם עולה בקנה אחד עם הניסיון לשמור על איכות הסביבה.
הבעיה היא שספציפית עם אריזות לקראת מעבר דירה למשל, בחירה נכונה של קרטונים היא משימה מורכבת מכפי שנהוג לחשוב. קודם כל, יש המון סוגים שונים של קרטונים לאריזה ולא תמיד הלקוחות יודעים לשים את האצבע על ההבדלים ביניהם. שנית, אספקת הקרטונים מוגבלת ויש צורך לבחור קרטונים איכותיים כדי למנוע נזקים לתכולה ולחפצים האישיים.

טיפים לבחירה ושימוש נכון בקרטונים

החדשות הטובות הן שיש מה לעשות כדי להתמודד עם הבעיה של איסוף קרטונים לאריזה. הנה למשל כמה טיפים שיכולים להבטיח בחירה נכונה יותר של קרטונים מן הסוג הזה – כמו גם שימוש טוב בהם למגוון צרכים ומטרות:
א. גוונו בין סוגי הקרטונים – הטעות הנפוצה היא למהר ולאסוף כמה שיותר קרטונים גדולים. למרות שלקרטונים גדולים יש יתרון בכל הנוגע לאריזת בגדים או מוצרי טקסטיל, הם לא פרקטיים עם אריזה של כלים שבירים או של ספרים כבדים. לכן, צריך לגוון בין סוגי הקרטונים ולדאוג שיהיו כמה סוגים שונים וזמינים לכל מטרה.
ב. הקדימו לבחור קרטונים טובים – אין משהו מצער יותר מאשר להתחיל לארוז ואז לגלות שחסרים קרטונים. בניגוד לתחומים אחרים, כאן אי אפשר להגיע למצב שבו כל המוסיף גורע כי תמיד יש מה לעשות עם קרטונים פנויים. במידה ובכל זאת נותרים כמה קרטונים ריקים גם אחרי האריזה, אפשר להעביר אותם למיחזור.
ג. בדקו את איכות הקרטון ולא רק את הגודל – איכות הקרטון קובעת את העמידות שלו. כאשר הקרטון עמיד וחזק, הוא מגן על התכולה ועל הציוד האישי. לעומת זאת, קרטון רטוב או כזה שסופג נזקי בלאי עלול לגרום נזקים. לכן, הפתרון הוא לבדוק את איכות הקרטון ולא רק את הגודל.
קרטונים לאריזה

איפה מוצאים קרטונים טובים?

האמת היא ששימוש נכון בקרטונים לאריזה מתחיל בחיפוש אחריהם במקומות הנכונים. אם רוצים ליהנות מיתרונות הקרטונים, כדאי לחפש אותם במוקדי אריזות, במתחמי איחסון ומיחזור וכמובן אצל חברות הובלות.
רוב חברות ההובלות יסכימו לספק לכם קרטונים בחינם. אם אתם מתלבטים בין שירותי הובלות ואריזה, בדקו איזה חברה מספקת קרטונים טובים או מה המחיר שלהם. ברוב המקרים, הקרטונים יוצעו לכם בחינם או מקסימום בהעברת פיקדון מסוים שיוחזר לכם לאחר ההובלה.

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

קרטון דו גלי

ייצור אריזות קרטון בהתאמה אישית

קרטון שטנץ